poniedziałek, 21 lipca 2014

Najlepsze artykuły reklamowe w Poznaniu

Promując swoją firmę miałam do czynienia z wieloma firmami, zajmującymi się sprzedażą artykułów reklamowych. Swój biznes prowadzę na terenie Poznania, w związku z czym zależy mi alby także współpracować z firmą z lokalnego rynku. Wiadomo zawsze łatwiej w celu ustaleń spotkać się niż wymieniać tysiącami wiadomości e-mail czy telefonami. Dlatego też korzystałam z usług firm z polecenia i szukałam na własną rękę firmy która zrealizuje moje pomysły na gadżety reklamowe dla mojej firmy. Trafiłam do kolejnej firmy i muszę przyznać szczerze, że był to strzał w dziesiątkę! Profesjonalna obsługa, szeroki asortyment, otwartość na pomysły klienta, elastyczność działań oraz szybkość realizacji. Dużym plusem jest możliwość zamówień w sklepie internetowym. W swojej ofercie mają bardzo dużo artykułów i świadczą usługi wielu możliwości naniesienia na produkt np. logo firmowego, m. in. grawer laserowy, haft, tampodruk, flok oraz tłoczenie. Najchętniej zamawiam u nich standardowe długopisy, koszulki, notesy, kalendarze i pendrive, ale także w swojej firmie mamy elegancji zestaw ceramicznych filiżanek z logo firmy, który także jest w ich ofercie. Polecam wszystkim, bo dzięki możliwości składania zamówień przez internet każdy może cieszyć się najlepszymi artykułami reklamowymi z Poznania - MaxRekl.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz